TítolCrònica de les estrenes. L’hort dels cirerers, d’Anton Txekhov; L’escola dels bufons, de Michel de Ghelderode; El petit príncep,   d’A. de Saint Exupéry
Publication TypeArticle de revista
Any 1975
AuthorsSirera, Rodolf, Joaquim Vilà i Folch, and Josep Lluís Sirera
Títol secundariSerra d’Or
Volumnúm. 189 (juny)
Pàgines91-92
EditorialPublicacions de l’Abadia de Montserrat
LlocBarcelona
Paraules clau01 prosa no imaginativa; 03 crítica; 06 diverses literatures; 07 Serra d’Or; Fonts primàries 1939-1975
Notes

L’hort dels cirerers, d’Anton Txekhov. Versió catalana de Juli Leal. Grup Carnestoltes. (S. C. “El Micalet”. València, 12 de març.); L’escola dels bufons, de Michel de Ghelderode. Traducció de Jordi Pujiula. Gest, Companyia professional d’actors. Direcció: Pere Planella. (Teatre Capsa, Barcelona, 30 d’abril.); El petit príncep, d’A. de Saint Exupéry. Adaptació i direcció de Vicenç Vidal. Grup del Centre Social Catòlic de Terrassa. (Sala Regina, “Rialles”, Terrassa, 10 de maig.)

Col·lecció: